ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

انتخاب با عقل یا دل؟!

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ق.ظ

همیشه موقع انتخاب کردن این سوال ذهنمو درگیر میکرد که به حرف دلم گوش کنم یا به حرف عقلم؟ولی وقتی میدیدم دلیل و منطقی ندارم باز انتخابم سختر میشد دل (بی منطق) یا عقل (بی منطق) ؟؟
اما تصمیم گرفتم حرف دلمو گوش کنم حتی بی منطق وقتی حرف دل بیاد وسط پای احساس و علاقه مندی هاتم میاد وسط وقتی یک چیزیو از عشق و علاقه انتخاب کنی حتی اگرم اشتباه کنی بازم برات شیرینه بازم امید داری برای درست کردنش بجنگی اما انتخاب عاقلانه یه حس اطمینان پوچِ که وقتی میفهمی اشتباه بوده ناامید میشی با خودت میگی "اه،ولی من مطمئن بودم" شاید در نتیجه اشتباه بودن هردو یکسان باشه ولی توی حسی که اون "اشتباه" به تو منتقل میکنه نه...
درواقع حس تو محرک حرکت بعدی توعه! بهش میگن (رقبت،امید،انگیزه،حوصله،حال) ...

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی