ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

بیکاری :(

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ب.ظ

این روزا خیلی بیکارم و مدام دنبال اینم که وقتمو یکجوری پر کنم کتاب خوندن ،غذا پختن،فیلم دیدن...گفتم کتاب چند روزیه دنبال یک کتاب هستم رمان باشه ولی عاشقانه نباشه پلیسی و جنایی هم نباشه حآلت زندگینامه باشه از زندگی و حسش نوشته باشه
امروز داشتم دنبال کار میگشتم! کار در منزل تا از بیکاری دربیام و یه درامد هرچقدر کمم هست داشته باشم ولی چیزی پیدا ننکردم چون دانشجوام تا طهر ساعت ۲-۳ بعدازظهر خونه نیستم بعدش یه کاری باشه انجام بدم وقتم پر باشه....
نمیدونم چرا جمعه ها هیچ وقت خوشحال نمیتونم باشم اصلا یه حال دپرس و گرفته ای دارم ایراد از روز جمعه است یا من؟!
اها راسی اگه کتاب جالبی خوندین اسمشو بهم بگین و اگه دوست داشتین خلاصه ای ازش برام بگین منم شروع کنم به خوندن.

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی