ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

چالش من!

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ق.ظ

چندساعتی رفتم بیرون هوا تقریبا سرد بود .هوای سرد دوست دارم مخصوصا اگه برف بیاد اما فعلا که خبری از برف و بارون نیس! قدم میزدم و مردم نگاه میکردم یه نکته جالبی رسیدم چرا خانم هایی که با تیپ و ارایش و موهای رنگ شده و به قول خودشون به روز اینقدر عصبی و بد دهن هستن؟اما خانم های ساده یا چادری ارام و ساکت و با کوچکترین چیزها کنار همسرشون شاد هستن؟حتی پفک هندی!
یه خانمی دیدم که از تیپ و مد چیزی کم نداشت و دست در دست شوهرش راه میرفت اما خیلی بد باهم صحبت میکردن !
نمیدونم چرا...نظر شما چیه؟
یه تصمیمی که چند ماهه دارم اما عملیش نکردم میخوام فردا عملی کنم میخوام تغییر پوشش بدم و چادری بشم!ولی هنوز دلم قرص نیس... نمیدونم بنطر شما مسخره نیست معلم زبان انگلیسی (البته هنوز شروع نکردم ولی خدا بخواد از تابستون اقدام میکنم) چادری باشه؟
تصمیم سختیه درواقع برای من چون آدم دمدمی مزاجی هستم. نمیدونم شایدم فردا سرم نکردم...

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی