ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

ماه اسفند و کلی کار...

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ق.ظ

 ماه اسفند شروع شد‌.
اما... هیچی.
امروز مصادفه با شهادت فاطمه زهرا هرکسی که این پست میخونه ازش میخوام دعا کنه برام.... برای همه مون‌.
خبر خوبی که شنیدم از تلوزیون پیدا شدن هواپیمای سقوط کرده در مسیر (تهران-یاسوج)بود امیدوارم خدا معجزه کنه و زنده باشن.هیچ غیر ممکنی برای خدا وجود نداره.
 بعد از چند روز پر از تنش ماه بهمن تموم شد.
برای ماه اسفند خیلی کار برای دانشگاه قبول کردم ارائه و تدریس .با وجود استرس شدیدی که دارم....
نمیدونم چطور میتونم کنترلش کن کنم چون اصلا دست خودم نیست.
فقط کارمو و تلاشمو خراب میکنه.خدایا کمکم کن.
هفته دیگه دوتا کار دارم یک تدریس و دوم ارائه خدا کنه عالی انجامشون بدم. تصمیم گرفتم مهارت های دانش زبانیم رو برای اینکه بهترش کنم روزانه تایمی رو بهش اختصاص بدم و روش کار کنم مثل Listening,Writing,Grammer,Vocab
میخوام خودم خودمو تقویت کنم در درسی که میخونم البته با کمک خدا.
دلم میخواد برم مراسم عزاداری فاطمه زهرا...
شاید برم...بنظرم حالمو خوب میکنه و این همه غمی که تو دلم هست رو سبک تر کنه.ههعییی...

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی