ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

سال نو و حال نو همگی مبارک🌹

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۰۶ ب.ظ

سال نو چون کتابی نا نوشته است

قلم در دست توست وفرصتی ست

که داستانی زیبا برای خودت بنویسی

 

گذشته را فراموش کن، شروعی تازه درانتظار توست. 

ازاین آغاز تجربه ای خاطره انگیز بنیان کن.

 

سلامی دوباره به همگی یه مدت اینجارو تعطیل کردم و جایی دیگه مینوشتم اما خب اینجا بهتره چون تمام دوستان از وبلاگ های بلاگفا.میهن بلاگ و... میتونن سر بزنن و نظراتشون بگن 

امیدوارم وبلاگم پر بشه از حضور و کلام شما دوستانم چون حضورتون باعث دلگرمیه منه و میتونه تو ناراحتی هام تسکینم بده و اوقات خوشم باهاتون تقسیم کنم پس باشید!.بهترین سال برای تک تکتون ارزو دارم

بزودی شروع به نوشتن میکنم باز (:

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی