ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

من نمیتونم چادری بشم

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ب.ظ

کلی بحث و توهین بهم شد سر چادر پوشیدن اما هیچکس نمیتونه درک کنه من چقدر عاشق رنگ هام و دوست دارم لباسای رنگ و وارنگ بپوشم البته نه برای جلب توجه ونگاه بقیه برای دل خودم و اینکه بدون چادر خیلی راحت ترم من از اون دسته دختر های پر جنب و جوشم که مدام دارم میپرم و میخندم و ذوق مرگم برای چیزای خوشگل مشگل دور و برم و اصلا رفتارم به یک خانم چادری نمیخوره . از رنگ و وارنگ بودن لذت میبرم قرمز و زرد و سبز و بنفش از بهترین رنگایی هسن که دوسشون دارم من خودمو دوس دارم و هر روز سعی میکنم بیشتر عاشق خودم بشم و خودشیفتگیم فوران میکنه 😂 اما الان فردی که توی زندگیمه تصمیم داره تموم این شوق و ذوق و شادی منو با محدود کردناش و پوشوندن من زیر یک پارچه سیاااه سرکوب کنه و این برای من غیر قابل تحمل و غیر قابل قبوله.‌‌‌..
همممم چه کنم خسته ام از بحث 😔

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی