ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

شب آرزوها گذشت ....من کلی ارزو دارم

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ب.ظ

 

هفته پیش چنین شبی شب آرزو ها بود که گذشت و من یادم نبود که شب آرزوهاش از بس توی سفر مشغول گشت و گذار توی بازارها بودم و داستم از راه رفتن توی ساحل دریا کیف میکردم کلا یادم رفت که شب ارزوهاس ولی خب میدونید من کلی آرزو دارم آرزوهای کوچیک و بزرگ جور واجور یکیشونم که خیلی منتطرشم اینه که بتونم امسال برم سرکلاس و تدریس کردن و شروع کنم و موفق باشم این یک آرزویه منطقیه ولی ارزوهای دیگه ای هم دارم اونم اینه که یک فولکس واگن دار دلبر❤داشته باشم و باهاش برم کنار دریا🏖🌊آهنگ های شاد پلی کنم و برقصم و کلی خوراکی های خوشمزه بخورم مثل پفک و شکلات و نوشابه و پیتزااا🍕 اممم و کلی چیزای دیگه که بخوام بگم تا صبح طول میکشه😂 امیدوارم هممون به آرزو هامون برسیم .🙏 آمین 

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی