ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

تفریحات من تو این روزها و...

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۴۲ ق.ظ


از جمله کارهای این روزام و بیشتر وفتم با کتاب های جور واجور و داستانهای مختلف پرکردم و تلوزیون...📺
کاش همیشه نوروز بود و تلوزیون کلی از این فیلم های جدیدش میزاشت مخصوصا فیلم های ساعت ۴ شبکه ی ۲ 😉منم از عادتهامه موقع فیلم دیدن کلی چیز میز خوشمزه چیپس.پفک.سیب زمینی سرخ کرده . و... کلی چیزای دیگه میخورم فک کنم ۲ کیلویی اضافه وزن پیدا کرده باشم ولی خب من هرطور که باشم خودمو و ظاهرمو دوس دارم 😊 گفتم کتابهای جورواجور خب من پارسال کتاب میخوندم اما نصفه نیمه رهاشون میکردم اما امسال تصمیم دارم کتابهایی رو که انتخاب میکنم تا آخرش بخونم📚📓📖🕯چون یکی از بهترین تفریحات منه و البته کم خرج چون خیلی راحت میتونیم با خوندن کتاب وارد یه دنیای جدید با آدمای جدید بشیم و همین تصویر سازی و خیالپروازیو خیلی دوست دارم و حالمو خوب میکنه😊😍کتابهای رمان .کتابهای درسیم (باتوجه به اینکه به شروع دوباره دانشگاه هام نزدیک میشیم) 😣😑 از جمله کتاهایی ک میخونم روزا و یکی از بزرگترین علایقمم داشتن یه کتابخونه بزرگه که تمومه کتاباشو خونده باشم و هرکس میاد کتاب بخره یک مختصری از کتاب براش بگم تا بهتر بتونه کتاب مد نظرشو انتخاب کنه.
یکی دیگه از کارهایی که تازه شروع کردم به انجام دادنش گوش کردن به رادیو نمایشه 📻که داستانهارو در قالب نمایش میگن و واقعا عااالیه ☺👌 من که خیلی کیف میکنم و گاهی که تو خونه تنها باشم از رادیوی انگلیسی استفاده میکنم که خوبه ولی خب زیاد جذاب نیس 😃

امروزم که سیزده بدره🌱🌲🌻🌼 و من برخلاف همه دوس دارم خونه بمونم و چون دیدن آدمایی که محیط زیست کثیف میکنن خیلی ناراحتم میکنه و چه بسا انداختن سبزه ها توی آب!امیدوارم به همتون خوش بگذره و مواطب طبیعتمونم باشید🏕🏞🌍

 

 

پ.ن: یک متن خیلی خفن ❤و خوب گذاشتم حتما بخونید واقعا حرف خوبی زد و من کلی انرژی خوب گرفتم 😊😍حتما بخونیدددد 👯😻مچکرم. همین سمت چپ زیر عکس👈

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی