ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

چگونه حال بدمو خوب کردم!

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ق.ظ

اینکه میگن با هر کسی درد ودل نکنین درست....
ولی اینکه با آدم نزدیک خودت درد و دل کنی دعوا شه و قهر کنه و....
کلا تصمیم گرفتم از این آدما دورشم و ازشون فاصله بگیرم کمتر حرف بزنم( اگه بتونم) 😅🙊
هرچند اینجور وقتا آدم حس تنهایی تلخی میکنه اما از تلخی کردن بقیه بهتره...
تازگیا دارم کتاب صوتی "دا" رو شب ها گوش میدم واقعا محشره👌
فعلا هنوز فصل ۱ هستم 😊
الان یکم دپرس بودم ولی با چندتا کار حالم حوب شد:اول شستن ظرفها (حیلی خوبه پیشنهاد میشه قبل خواب با آب گرم و مایه خوشبو ظرف بشورید) دومیش فکر کردن راجب کلاسهایی که تصمیم دارم برم که حدود ۸-۹ تا هستن 😅 خب من عاشق یاد گرفنن و یاد دادنم...
و سومیش هم نوشتن برای خودم و شماهاست...😍
راسی امروز یک کانال موسیقی ترکی استانبول پیدا کردم کلی آهنگ های شاد و خفن💖 با ترجمه داره اونم پیشنهاد میکنم که توی حال و هوا خیلی اثر دارررره (من خودم عاشق زبان ترکی ام و دلم میخواد موقعیتش پیش بیاد و برم یاد بگیرم😌)

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی