ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

یک هفته ای که گذشت...

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۲۹ ق.ظ

این یک هفته درگیر بیدارشدنای ۶ صبح و رفتن به دانشگاه بودم و موقع برگشت کاملا بیهوش میشدم
اما از کارهای خوبی که کردم اینه که بخش اول کتاب "دا" تموم کردم و بخش دومم به زودی تموم میکنم.خیلی جالب و هیجان انگیزه و اینکه رمانی که دارم همچنان میخونم هنوز تموم نکردم 

موفق شدم فیلم Me before You ببینم براساس رمانی از جوجو مویز بود یه عاشقانه غمگین من که دوسش داشتم

پ.ن:عکس از قسمتی ازفیلم ME BEFORE YOU
تصمیم دارم یک رمان از کتابخونه دانشگاه به زبان اصلی (انگلیسی) بگیرم و بخونم اگه رمان مد نظرم داشته باشه..
و متاسفانه از همین هفته باید کلی درس بخونم چون هفته دیگه میانترمه و من اصلا حس خوبی ندارم
این روزام حالم زیاد خوب نیس...😔😔😔

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی