ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

روز خوبی ساختم!

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۴۵ ق.ظ

روز خوبی ساختم امروز...!
چون با کسی که قهر بودم آشتی کردم تنها با یک بهونه کوچک و یک کلیپ طنز ساده...واقعا قهر چیز خوبی نیس اما این تنهایی باعث میشه یکم بهتر فکر کنیم❤
اگه میشد مثل خیلی از داروهای عطاری بوی بارون رو هم نگهداشت موقع درد روح و روان استشمامش کرد کلی منو اروم میکرد مث امشب که بارون اومد و بوی خاک نم خورده کلی حالمو خوب کرد کاش میشد یکمشو برا خودم نگه میداشتم
داروی صروریه منه😣🌧⛆
با اینکه کتاب سنگینی دارم برای خوندن و باید تموش کنم تا امتحان اما اصلا حوصله اشو ندارم و" اخرش کار میده دستم این دل دیوونه"(قسمتی از اهنگ پازل بند😄)ولی خب چاره ای نیس دو هفته ای باید تحمل کنم
تنها تفریحمم اینجا نوشته که خیلی دوست دارم و آرومم میکنه مرسی بابت کامنت هاتون #دلگرمیای‌منید😍💚

پ.ن:هربار وبم میایید قسمت "پیوندها" یه نگاه بندازید وبسایت های خوبی که ازشون استفاده میکنم براتون گذاشتم شمام استفاده کنید.

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی