ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

فیلم این هفته و درسام!

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

 

هر هفته برای اخر هفته ها یک فیلم دانلود میکنم و میبینم و سعی میکنم به زبان اصلی باشن (انگلیسی.ترکی استانبولی) و از فیلم دیدن واقعا لذت میبرم چون کنارش خوردن خوراکیای خوشمزه عجیب میچسبه مثل ذرت مکزیکی یا بادوم زمینی سرکه نمکی😋 این هفته فیلم  The Spectacular Now  (حال تماشایی) دیدم بد نبود اما خب محتوای خاصی نداشت بنظرم اما تجربه ای بود برای خودش 😊
تو فیلم خیلی شراب میخوردن🍷 ولی من به خودم تلقین میکردم که دارم آب میخورن😂 (اینهمه من مظلومم 😶) واسه همین هی تشنه ام میشد‌.منم یک بطری آب گذاشته بودم کنار دستم هی آب میخوردم😂😅تا اخر فیلم یک دل درد گرفتم😕
توصیه میشه فیلم های خفن 💜 شب ها تو ناریکی نگاه کنید خیلی تاثیرش بیشتره و مخصوصا اونایی که زبان اصلی هستن بهتر میتونین متوجه بشین ⛼🌃و اینکه زیاد تو جو فیلما نرید مث من دل درد میگیرید😣
پ.ن: ببخشید که نیومدم وبتون ۲ هفته تحمل کنید جبران میکنم .تنهام نزارید هااا هفته اینده دوتا امتحان سخت دارم دعا کنید براممم😢📚🕯📄
عکس از قسمتی از فیلم THE SPECTACULAR NOW

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی