ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

تغییر سبک زندگیم

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۴۵ ب.ظ

تازگیا مجبورم با کامپیوتر کارهامو و تحقیقامو انجام بدم و زیاد باهاش راحت نیستم ولی خب سعی میکنم عادتامو تغییر بدم...توی این یک هفته یا شایدم بیشتری که نبودم همش هم درس نخوندم 😅
یک روز کامل از ۸ صبح تا ۸ شب با دوستان رفتم بیرون و حسابی خسته شدم
و فیلم لاتاری رو هم توی سینما دیدم بنظرم بد نبود آدم های فمنیست یا عادی از اون آدمای فیلم متنفر میشد البته خب عشقش انتقامشو گرفت و ته فیلم ادم به ایرانی بودن خودش افتخار میکنه 😊
از جمله کارهایی که میکنم پختن کیک های رنگ و وارنگ خوشمزه است که واقعا عالی و ساده هستن و خودم کلی از خوردنشون لذت میبرم😋
تازگیا تو فکر تغییر دادن نوع و سبک زندگیمم هنوز دقیق بهش فکر نکردم ولی یکسری تغییرات لازم دارم و حتما باید اجراشون کنم....
پ.ن:ببخشید شاخه به شاخه حرف زدم 🙂 

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی