ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

"حریم شخصیِ من"

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ق.ظ

امشب ناراحتم و دلیلش هم اینه که نمیدونم چطور میتونم "حریم شخصی" خودمو حفظ کنم و واقعا آدمای اطرافم این موضوع رو درک نمیکنن و راحت تو حریمم سرک میکشن و حرمتم از بین میبرن و این منو خیلی آزار میده.واقعا نمیتونم به دیگران بفهمونم که دوست ندارم راجب "فلان موضوع" براشون حرف بزنم و توضیح بدم یا "فلان سوالشونو " مایل نیستم  جواب بدم
امروز بابت این جریان کلی اذیت شدم و پشیمونم واقعا غیرقابل تحمله برام چیزایی که حریمم بوده و خصوصی بوده حالا یک دونفر میدونن راجبش حرف میزنن و نظر میدن...
بنظرتون چطوری "حریم شخصیمو " حفظ کنم؟
چطوری به اون افراد که دوستان صمیمی هم هستن بفهمونم که دوست ندارم راجب مسائلم حرف بزنن؟یا سرک بکشن؟
هوووف چه حس بدی دارم...😢😢

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی