ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

واسه ادامه راه باید...

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۵۰ ب.ظ

اتفاقات چندماه اخیر باعث شده کلی راجب خودم اخلاقیاتم و سلایقم بیشتر فکر کنم بیشتر به فکر اینده ام باشم و بیشتر به تنها بودنم علاقه مند بشم
دیدم نسبت به خیلی از ادم های اطرافم تغییر دادم و تصورم از شادی و خوشبختی خیلی عوض شده و راحت تر میتونم شاد باشم و بیخیال مسائل مختلف (به جز نحوه برخورد و حرف های ادما ی مختلف) کم کم فکرمیکنم مسیر زندگیمو دارم پیدا میکنم و توی این مسیر یه عده رو باید خط بزنم چون هم پای من نیستن بلکه سعی دارن مانع حرکت من بشن.
شاید بین این آدما کسایی باشن که خیلی بهشون وابسته هستم (متاسفانه!) یا دوسشون دارم ( درحالی که اذیتم میکنن) اما بخاطر خودم و آینده ام و همینطور به خاطر خودشون باید کنار بگذارمشون....
#درد و دل 

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی