ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

یه پست چند منظوره!

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۰۱ ب.ظ

از معایب فضای مجازی که بگذریم میرسیم به فوایدش طبق مشکلی که داخل پست "حریم شخصی من" گفتم براتون حرفم واضح در اینستا گرام استوری کردم و خوشبختانه هردو دوستانمم دیدن و متوجه شدن و الان خداروشکر کمتر سوال میکنن و صرفا به جمله "چه خبر؟!" اکتفا میکنن امیدوارم پایدار باشه 😄

خب ماه رمضان هم شروع شده و برنامه زندکیمون به کل داره تغییر میکنه خوابیدن و بیداریامون 😺 امیدوارم بتونم روزه هام بگیرم هم اعمالمو انجام بدم هم یکم لاغر تر بشم حس میکنم چاق شدم و این معضلی شده برام.
بعد از ماه رمضان هم امتحانات پایان ترم دانشگاست باید بفکرشون باشم اما الان اصلا حالشو ندارم چون خیلی گشنمه😣😫 حدود ۳ ساعت تا افطار مونده...
التماس دعا بچه ها.  

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی