ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

چطور با یک بی شخصیت برخورد کنم؟

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ب.ظ

یادتونه تو چند پست قبلی گفتم که موقع ثبت نام یک پسری به فامیلیم خندید و من خیلی بدم اومد .خواستم یه چیزی بهش بگم اما خیلی خودم کنترل کردم اما بعدش پشیمون شدم ک ای کاش یه چیزی بهش میگفتم حالا امروز که جلسه اوله کلاسمه ترس دارم از اینکه اون بی شحصیت هم باشه باز موقع شنیدن فامیلی من بخنده. یک دوستی دارم که اعتماد بنفس بالایی داره و اجازه نمیده هیچ کس حتی "تو" بهش بگه و خیلی خوب حال طرف میگیره دلم میخواد اون طوری برخورد کنم(نمیدونم چطوری فقط دلم میخواد :/) اما هی میگم محل ندم بهتره اون بی شخصیته من چرا حرص بخورم؟ و ساکت میمونم
کدومش بهتره اینکه طرف جوابش بدم یا اینکه سکوت کنم؟؟

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی