ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

امتحان رانندگیم قبول شدم :))))

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ق.ظ

شنبه امتحان دادم و حتی یه ذره هم استرس نداشتم (درکمال ناباوری!)

اونقدر که کلی با افسر حرف زدیم خخخ

تبریک به منننن

تبرررریک به توووو

تبریک به همهههه....😊😂

 از چهارنفری که سوار بودن فقط من قبول شدم:)

دوماه دیگه گواهی نامم میاد میام همتون یع دور میبرم خخخخ😊😂

یه تابلو دادن نوشته "راننده جدید" گفتن تا 3 ماه باید بزنی به ماشین :||

یه جورایی تو مایه های "جوجه رانندس:/ " 

جزییات بیشتر روز امتحان بعدا براتون میگم

همگی مرسی که سری قبل دلداریم دادین واقعا نا امید شده بودم

خدایا شکرت

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی