ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

نرخ لپ تاپ یا نرخ خون پدر گرامیتان؟!

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳ ق.ظ

چندین ماه بود که تصمیم داشتم لپ تاپ بخرم و یکم پولام پس انداز کردم دیشب این سایت دیدم پیش خودم گفتم خوب خوبه یه ۲ تومنی کار منو راه میندازه چون کار خاصی نمیخوام باهاش بکنم فقط با برنامه های آفیس و فیلم و موزیکش کار دارم با همین افکار خوشبینانه رفتم دم مغازه که لپ تاپ قسطی بردارم (حالا فک نکنید وضعم توپه ) گفت از ۳۷۰۰ ت تا ۲۰ میلیون دارم چه قبمتی میخواید گفتم از اون دوتومنی هاش :/ (البته تو دلم هااا) بعد گف باهاش کار طراحی و نقشه کشی اگه میخوای انجام بدی ۶ ت به بالا بدردت میخوره :o گفتم نه کارای عادی گف ۴/۵ خوبه برات :| بعد گفتم کامپیوتر خودم بفرشم ندیده و نشناخته گف ۲۰۰ الی ۴۰۰ :\\\
به محض بیرون اومدن از مغازه عاشق کامپیوتر خودم شدم و تصمیم گرفتم یک سری ایرادات جزیش برطرف کنم و باهم زندگی سر کنیم :)
یه سیم HD AUDIO میخواد که صدای جلوی کیس فعال کنم و یک تعویض ویندوز و ویرووس کش ^-^
ویندوز بنظرتون 7 خوبه یا10؟
ویرووس کش قوی و خوب چی سراغ دارین؟ یک فرد با تجربه ای MALWAR بهم پیشنهاد کرده نظر شما چیه؟

نتیجه اخلاقی : هرچی دارید دو دستی بچسبید :]
والا اگه من ۴/۵ پول داشتم میرفتم یه ماشین سبک میخریدم هی پول اتوبوس ندم.... ( و تا چند ساعت بانو به غرغرهایش ادامه میدهد!)
تو شوکم هنو -_-

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی