ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

جدیداً اینستاگرام وضعیت به کار گیری خویش را برای شناسایی و حذف اکانت های غیر دارای اعتبار از بستر خویش آپدیت نموده است. اینستاگرام در حالا حذف هر جور لایک ، دنباله یا این که اظهارنظر از برنامه های فرد ثالث میباشد که برای رویش تصنعی مخاطبان اکانت ها پباده سازی گردیده اند. با خرید دنبال کننده ، شما راهبرد های انجمن Instagram را نقض می‌کنید و ممکن میباشد منجر تولید واکنشی از سوی ناظران اینستاگرام شود. اینستاگرام درپی مراقبت تعامل حقیقی در وب سایت خویش ، حفظ از اکانت ها و تجربیات حقیقی و واقعی میباشد. کار های جعلی یا این که خریداری گردیده بر این مأموریت نقض می‌نماید و ممکن میباشد پیامدهایی در ادامه داشته باشد ، براین اساس بهتر میباشد مخاطبان خویش را به طور ارگانیک رویش دهید. مورد های دیگر برای خرید دنبال کنندگان اینستاگرام الگوریتم نو اینستاگرام بیش تر از تعداد رهروان ، تعامل را جایزه می‌دهد و محتویاتی شبیه پستهایی را که یوزرها در قبلی با آن ها سرگرم بودند ، نشان می‌دهد. به مراد هدایت زد خورد ، اقدامات مختلفی موجود هست که میتوانید روی درجه تلاش نمایید جلوی مخاطبان ایده آل خویش را بگیرید. با استعمال از طرق مطلوب بازاریابی اینستاگرام - چه شما در حالا ایجاد برند فردی خویش می باشید و چه یک اکانت کاربری کمپانی - می‌توانید به شایسته ترین وجه در حدود 800 میلیون استفاده کننده ماهانه در اینستاگرام برسید و مخاطبان معتبری بسازید. نخست اکانت خویش را همگانی نمائید تا یوزرها بتوانند نمایه و محتوای شمارا ببینند. بدین ترتیب ، زمانی که محتوای شما در صفحه های جستجو یوزرها ظواهر می‌شود ، مخاطبان خویش را به طور ارگانیک رویش می دهید و تماشاچی انگیزه خویش را جذب و لذت میبیرید. در مرحله سپس ، پستهای متنوعی را در فید خویش منتشر نمائید: می‌توانید تصاویر ، GIF ها ، فیلم ها ، Boomerangs ، آزمونها را درباره‌ی روایت خویش ، طریق عمل ، محتوای ساخت گردیده بوسیله استفاده کننده و مورد ها دیگر ارسال فرمائید. با استعمال از عکسهای کیفیت خوب ، تایپ کردن شرح تصاویر دیدنی ، ارسال مداوم ، و نگه داشتن سبکی منحصر برای متمایز کردن خویش از دیگر حسابها ، اعتماد و هیجان را در میان رهروان خویش تولید فرمائید. آیا تحقیق خویش را راجع‌به اینکه هشتگ های ساخت گردیده وزوزهای متعددی ساخت می نمایند و مطابق با اسم تجاری شما می باشند - هشتگ ها میتوانند در رخ انجام درست راه و روش بسیار خیر چهت نیل به مخاطبان نو باشند. بسته به شخصیت مارک شما میتواند به خنده دار بودن یا این که شوخ بودن در محتوای شما یاری دهد. داشتن دور اندیشی وخیم درخصوص شعور مارک شما و روندهای حول اینستاگرام در هنگام گزینش محتوا برای ارسال و طرز تعامل با جامعه اینستاگرام خویش ، در سرویس شما خواهد بود. در انتها ، از کانالهای گوناگون متفاوت مو جود در سیستم برهان مانند Instagram Live ، IGTV ، Instagram Stories یا این که خرید در Instagram به کارگیری فرمایید. طرز های گوناگون متعددی برای رابطه با یوزرها موجود هست و با زد خورد رانندگی از روش این خصوصیات میتوانید تعامل و ترافیک را به طور ارگانیک و دارای اعتبار انجام دهید.

یک روز‌نگار تحریریه برای اینستاگرام ساخت فرمائید هنگام تایپ کردن محتوا ، روی نظرات ، تحویل و سئو عملکرد می‌کنیم. فرقی نمی نماید هنگامی عکس ها و فیلم ها را در اکانت اینستاگرام تجاری یا این که مارک به اشتراک بگذاریم. وقت بگذارید تا ایده های هوشمندانه محتوا را گردباد فرمائید که با فصل ها ، تعطیلات ، رویدادهای آینده شغلی و مهمتر از همگی ، هدف ها کلی ترافیکی و فروش شما منطبق دارا هستند. هنوز هم می‌توانید انعطاف پذیر باشید و به صورت خودجوش پست نمائید چون نظرها به شما می‌آیند ، البته داشتن یک کتابخانه نظرات و یک برنامه (آزمایشی) منجر می‌گردد که شما به جای کارایی برای چیزی برای ارسال ، جلوتر از بازی باشید. بسته به شغل خویش ، میتوانید به صورت بالقوه چند توشه در روز یا این که تعدادی توشه در هفته ارسال نمایید. یک انگیزه واقع‌بینانه صحیح فرمایید و به آن بچسبید.

از عکسهای Crystal Clear به کارگیری نمایید صرفا هنگام ارسال در اینستاگرام از عکس ها و فیلم های کیفیت عالی استعمال فرمائید. خواسته اینجانب از با کیفیت ، عکس های واضح و بی سیم میباشد. اینستاگرام ، مهمتر از تمامی ، یک پلتفرم تصویری میباشد. جایی برای عکس های تار نیست. محتوای نادر کیفیت هیچ مشغولی اخذ نمی‌کنند. حتی ممکن میباشد برخی از رهروان برای شما هم هزینه داشته باشد.

فیلترها و بعد ها متعدد را آزمون فرمایید تنها به دلیل آن که یک شغل میباشید به معنای این وجود ندارد که نمی توانید با فیلترها سرگرمی کرده و از بعد ها متعدد به کار گیری نمایید. در مقابل ، شما می بایست از فیلترهای محتوای خویش به کار گیری نمایید! هرچه عکس های شما ایده پرداز خیس ، اصیل خیس و جالب خیس باشد ، اشخاص به اشتراک گذاری و تعقیب کردن اکانت شما اضافه میگردند - براین اساس فیلترها را وارد فرمائید! میتوانید یک گام جلوتر بروید و برنامه های بازنویسی عکس را بارگیری نمائید تا عکس های خویش را حتی بیش تر انجام دهید. تا آنجا که بعدها پیش می رود ، حس نکنید که به میدان منتقل می‌شوید - از آیتم های چشم انداز و پرتره نیز به کار گیری نمایید. براساس یک مطالعه نو ، در واقع ، پرتره از دید زد خورد از منظر و مربع بالاتر رفته میباشد. بعد ها را خودتان تست نمایید و ملاحظه کنید چه چیزی برای شما شایسته ترین همت را دارااست.

Get your 2019 best nine on Instagram! | 2019 Bestnine

نگرش های کلیدی را از چک اینستاگرام اخذ فرمایید با یک اکانت کاربری در اینستاگرام (که مجانی میباشد) ، به تجزیه و تحلیلهایی دسترسی خواهید یافت که نشان میدهد مخاطب شما فعال ترین میباشد. از این اطلاعات برای seo برنامه ارسال خویش به کارگیری نمایید. اینستاگرام همینطور بصیرت در زمینه‌ی سن ، جنسیت و تفکیک شرایط مخاطبان خویش ارائه میدهد که قادر است نقطه استارت انجام پژوهش ها شخصیت باشد.

اکانت های مربوطه را در عکس های خویش برچسب فرمائید نحوه دیگر کشف گردیده به وسیله اشخاصی که شمارا دنبال نمی‌کنند ، برچسب زدن اکانت های مربوطه میباشد به نحوی که در غذا نشان گردیده آن‌ها ظواهر گردید. کسانی را که با تجارت شما تعامل دارا‌هستند ، برچسب گذاری نمایید. در صورتیکه صاحب و مالک استودیوی تناسب اندام میباشید و پس از کلاس زومبا یک شلیک گروهی می‌گیرید ، تک تک اشخاص مو جود در عکس را برچسب بزنید. در تمامی فیدهای برچسب خورده آن‌ها ظواهر می‌گردد. هواداران آن‌ها (برخی از آنان که احتمالاً عشق و علاقه ی مشابهی دارا هستند) پست را می‌بینند و استودیوی شمارا کشف مینمایند. این استراتژی در باب بقیه اکانت های تجاری و تجاری نیز صحت می‌کند. مثلا ، چنانچه عکاس عروسی می باشید ، شایسته ترین طریق این میباشد که فروشندگان را از یک عروسی در عکس های خویش نشان دهید. برای مثال ، یک عکس از پذیرایی قادر است یک DJ ، کیک نانوایی ، برنامه ریز عروسی و مکان عروسی را نشان دهد که تمامی در یک عکس معلوم گردیده اند. خوب میباشد برای همگی شغل ها مشغول: هرمورد از آنان قرار به چنگ آوردن در معرض مازاد ، و سبب ساز به کشف بیش تر تحت عنوان عروس برای خریدن فروشندگان - احتمال موجود است در‌صورتی‌که کسی پیرو اینستاگرام برای یک مکان عروسی ، آن ها به احتمال زیاد درپی یک عکاس و بخش اعظمی از فروشندگان دارای ارتباط دیگر نیز در صورتی‌که می‌توانید کانون اعتنا را به اشتراک بگذارید و بقیه افراد را برچسب بزنید ، این عمل را انجام دهید - به عقب برگردانید تا دنبال کنندگان و رهبران اینستاگرام بیشتری را نیز به شما معرفی کنیم.

  • بانوی شرقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی