ناگفته‌های یک بانو

شاید اینجا تنها جاییه که میتونم بلند بلند فکر کنم...

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

قَسَم بِه روزی که ،دلَت را می شکنند
و جز خدایَت مرهمی نخواهی یافت.

Solutions

اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa) جدیدترین فناوری اتوماسیون فرایند تجاری است که با استفاده از رباتهای نرم افزاری یا نیروی کار مصنوعی ، تجارت را به روشی غیرقابل باور تبدیل می کند. حزب درحال تغییر روند اصلی و دستی در یک سازمان است و این روشها بر روشهای متعارف انجام کار تأثیر می گذارد.

این وبلاگ در مورد چگونگی تغییر حزب سناریوی تجاری موجود با مشارکت چشمگیر در فاکتور رشد ، بحث می کند.

کاهش قابل توجه هزینه

با کاهش خودکار هزینه های کلی ، کارایی خود را با اتوماسیون کارهای دستی تبدیل به تجارت می کند. اتوماسیون با ربات های نرم افزاری تضمین می کند که در تمام ساعات کار صرفه جویی می شود. مطالعات مختلف نشان داد که اتوماسیون می تواند تا 30٪ هزینه صرفه جویی کند و ربات های نرم افزار مقرون به صرفه تر از کارکنان تمام وقت هستند.

توانمند سازی کارکنان

اتوماسیون فرایند روباتیک تقویت کننده اصلی برای دستیابی به توانمندسازی کارمندان است. به عنوان یک اپلیکیشن ایده آل برای کاربران نهایی ، به هیچ مهارت فنی خاصی برای عملکرد نیاز ندارد. شما فقط به توانایی استقرار ربات های نرم افزاری برای انجام کارهای خاص نیاز دارید. سرانجام با آزاد کردن آنها از کار دنیوی ، کارمندان را توانمند می کند.

کنترل عملیاتی و تجاری بهتر

این امکان را برای شما فراهم می کند که مشکلاتی را که با مشارکت شخص ثالث و تیم برون سپاری ایجاد می شود ، حل کنید. رباتهای نرم افزاری می توانند همه نوع کار را بدون هیچ گونه سرمایه گذاری اضافی به طور خودکار انجام دهند و با یک نیروی کار درون خانه راه حل بهتری به شما ارائه دهند. بنابراین ، این به مشاغل کمک می کند تا با حفظ مالکیت ، دید و کنترل مناسب ، در خانه بمانند.

افزایش زمان چرخه

نیروی انسانی انسانی برای تکمیل کارهای دستی و خسته کننده زمان می برد. این زمان چرخه را کاهش می دهد و گاهی عدم تعادل در روند کار ایجاد می کند. با این حال ، با ربات های نرم افزاری ، شما نه تنها این مشکل را حل می کنید ، بلکه تعادل را به محیط کار باز می گردانید. پس از برنامه نویسی ، ربات های دستی کامل نرم افزار سریعتر از نیروی انسانی انسانی کار می کنند.

تجزیه و تحلیل و بینش بهتر را تضمین می کند

rpa از انسان باهوش تر است و شیوه هایی را که ما به سرعت انجام می دهیم انجام می دهد. این توانایی جمع آوری ، ساماندهی ، پیگیری ، تجزیه و تحلیل و ذخیره داده های ساختاری و غیر ساخت یافته را دارد. علاوه بر این ، می تواند با تجزیه و تحلیل داده ها گزارش ایجاد کند و چنین گزارشی به تصمیم گیری های تجاری بهتر کمک می کند. اکنون با ر rpa  ، عملیات و پیش بینی های تجاری بهتر و نتیجه گرا است.

فرآیندهای پیچیده ساده تر و انعطاف پذیر تر هستند

رباتهای نرم افزاری با تبدیل فرایند پیچیده به موارد ساده ، تجارت را به روشی مؤثر تغییر می دهند. اجرای rpa به هیچ کد نویسی سختی احتیاج ندارد و بنابراین می تواند فرآیندهای سخت و بدون هیچ گونه تلاش مشخص را تغییر دهد. با گردش کار سریعتر ، مشاغل بیش از گذشته از مزایای آن بهره مند می شوند.

بازگشت بهتر ROI

rpa نیاز به سرمایه گذاری کمتری دارد و هزینه عملیاتی را در سازمان کاهش می دهد. این می تواند تمام مراحل دستی که در حین انجام کار با یک نیروی کار دستی سوراخی در جیب شما ایجاد می شود را خودکار کنید. اگر ربات های نرم افزاری را مستقر کنید ، هزینه ارزانتر می شود و هر شغلی می تواند انتظار بازگشت بهتری از سرمایه گذاری داشته باشد.

نقشه راه دیجیتال

rpa مرحله اولیه اتوماسیون تجاری است و می تواند نقشه راه را برای دستیابی به تحول کامل دیجیتال ایجاد کند. مرحله آزمایشی استقرار rpa ، زمان و وسعت کافی را به یک خانه تجاری می دهد تا تصمیم دیگری در مورد برنامه های اتوماسیون آینده اتخاذ کند. در حال تبدیل شدن به یک استراتژی سطح ورود ، شریک دست اول می شود که شما را به دستیابی به اتوماسیون بهینه تبدیل می کند.

افزایش تجربه مشتری

rpa نه تنها کارهای ساده و مؤثر در امور دفتری است بلکه تجربه مشتری را بهتر از یک چارچوب تجاری سنتی افزایش می دهد. رباتها با استفاده از وظایف تکراری کارمندان را آزاد می کنند و این زمان بیشتری را برای سپری کردن با مشتریان اختصاص می دهد. بنابراین ، rpa با گذراندن وقت بیشتر با آنها ، تجربه مشتری را بهبود می بخشد.

دقت را بهبود می بخشد

کارهای تکراری بیشترین مناطق مستعد خطا در هر سازمان است. rpa این کارها را برای از بین بردن خطاها به صورت خودکار انجام می دهد. اینگونه است که rpa با اطمینان از صحت با رباتهای نرم افزاری هوشمندتر ، تجارت را تغییر می دهد. و چنین دقت گردش کار عملکرد کلی بازار را تقویت می کند. هرچه نیروی کار دقیق تر باشد ، سازمان کارآمدتر می شود!

چابکی را تبلیغ کنید

rpa چابک سازی سازمانی را با فن آوری های اتوماسیون برازنده به ارمغان می آورد. ربات های نرم افزار جایگزین کار دستی با یک فرآیند درخشان و بدون خطا می شوند. در نتیجه ، فرآیندهای متعارف را چفت می کند و چابکی را در داخل سازمان افزایش می دهد.

 

شرکت بهسازان مجازی یکی از محبوب ترین شرکت هایی است که در زمینه ربات نرم افزاری و ربات ساز ها فعالیت می کند. این شرکت محصولات خود را با نام تجاری کاربر مجازی روانه بازار کرده است و محصولات زیادی مانند ربات سئو ،ربات اینستاگرام ، ربات پیام رسان انبوه و ... را تولید کرده است که بسیار محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند. اطلاعاتتت کامل این ربات ها را میتوانید از وب سایت ان ها دریافت نمایید.

https://www.v-user.com/fa

  • بانوی شرقی

نظرات (۱)

بلاخره پیدات کردم:)

امیدوارم بازم اینجا بیایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی